Letlæst
Nøgletal: CVR 45670937 - branchekode 582900 - stiftet 2025.
Stamdata
Hent Letlæst via API
Stamdata, ejere og regnskaber for hele CVR-registret, direkte i dine systemer. Gratis op til 25 opslag i døgnet, ingen kreditkort.
Ejere og ledelse (1)
INTERESSENTER (1)
- Kristoffer Nørregård Craft - INTERESSENTER siden 11. juni 2025
Produktionsenheder (1)
Aktive i Næstved
Om Letlæst
Letlæst driver aktivitet som pmv med hjemsted i Næstved. Aktiviteten ligger inden for anden udgivelse af software. Stiftelsesåret er 2025.
Anden udgivelse af software dækker softwareproducenter, der udvikler og licenserer deres egne softwareprodukter til erhvervskunder og forbrugere. Det kan være SaaS-løsninger, on-premise software, mobil-apps, spiludvikling og specialiserede systemer. Aktiviteten omfatter typisk produktudvikling, vedligehold, kundesupport, marketing og licensering. Branchen består af både små startups og store internationale softwarehuse som SimCorp, KMD og Tribal Group. Aktørerne er typisk medlemmer af IT-Branchen eller Dansk IT. Softwarelicens er momspligtig, og virksomheder skal være opmærksomme på persondatabeskyttelse (GDPR) ved håndtering af kundedata. Mange aktører kombinerer egen produktudvikling med konsulentydelser.
I Danmark er der 1.979 aktive aktører inden for anden udgivelse af software.
Her finder du data om Letlæst fra CVR-registret. Vi viser selskabsform, adresse, branchekode, stiftelsesdato. Du kan også se ejerstruktur.
Om data på denne side
Data stammer fra Erhvervsstyrelsens CVR-register og er offentligt tilgængelige firmaoplysninger. Sidst opdateret hos os: 11. marts 2026.
DataCVR API leveres af Branthiq ApS (CVR 45786943). Vi normaliserer og indekserer offentlige virksomhedsdata for at gøre dem søgbare og programmatisk tilgængelige. Oplysningerne er til informationsformål og udgør ikke finansiel rådgivning.
Udforsk DataCVR
Lignende virksomheder
Andre virksomheder inden for Anden udgivelse af software i NÆSTVED Kommune